Junior-hold Alder Pris i DKK

Her kan betales med Dankort , Visa, MasterCard, Maestro & JCB
- CVR-nummer: 18120712
Handelsbetingelser
Alle udbudte ydelser er sæsonkontingenter (hold tilmelding i svømmeskolen) eller periodevise kontingenter (hold i konkurrenceafdelingen m tre årlige betalingsperioder) til foreningen eller enkeltstående betalinger i forbindelse med foreningens medlemsaktiviteter, deltagergebyrer mv.

Der kan betales med følgende kort: Dankort og VISA/Dankort samt angivne internationale betalingskort. Kortgebyr opkræves ikke. Du betaler først for en aktivitet når foreningen har registreret din tilmelding. Ved modtaget betaling modtager du en e-mail med kvittering, hvis du har angivet en e-mailadresse under tilmelding.

Betalingen sker via QuickPay.dk ved hjælp af SSL. De indtastede kortoplysninger er krypterede og kan ikke læses af andre.
Kontingentet er personligt og kan ikke overdrages.

Der er fra indbetaling af kontingent og i hele kontingentperioden ikke fortrydelsesret eller opsigelsesmulighed. Se nærmere om opsigelse ved udmeldelse nedenfor.

Vedtægternes § 4 om Udmeldelse:
Udmeldelse skal ske skriftligt til foreningens formand eller anden officiel kontaktperson og har gyldighed fra foreningens kvittering.
Allerede betalt kontingent i den på udmeldelsestidspunktet gældende kontingentperiode refunderes ikke, medmindre bestyrelsen træffer beslutning herom i forbindelsen med en udmeldelse.

Adresse: Horsedammen 42, 2605 Brøndby, tlf.: 70251330, mail: kontakt@vestbrondby.dk